Grymaste helgen på länge! :D

I fredags hade jag och Emma vårat 18års kalas, Linnéa och Thomas kom och Thomas var DJ. Det var en grym kväll med massor roligt folk! :)

I lördags åt vi en födelsedagsmiddag för mig, så jag, mamma, Tony, Linnéa, Thomas, Mormor, Staffan och Ingela (påskbesöket från Kumla) drog till Sir Winston. När vi kom dit välkommnades jag av en glas champange av Linnéas kompis Petra som jobbar där. Sen världens godaste middag och goda drinkar! Sen gick vi vidare till The Bishop Arms och drack några öl, sen drog jag, Linnéa och Thomas vidare till O'learys och dansa gärnet! :D

I går tog vi bara det chill, åkte ut och turfa lite, solade och gick på en 10 minuters promenad!

Nu ska Linnéa och Thomas åka hem så jag ska säga hej då till dom. =(
TACK alla för den grymaste helgen på länge! ♥

Kommentarer
Postat av: BIG (Lite större) SIS

Hahaha vilken jävla sumering och du fick med allt. Man känner sig nöjd med turfandet iallfall. " URSÄKTA, men jag skiter i dig för vi är på turfuppdrag! " :D

2011-04-25 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!