April april.... + Middag!

Som nog dom flesta fattade så ska jag inte flytta till stockholm och gå 3an där. ;)
Men jag har ju lite planer till efter studenten!

Igår hade vi en födelsedags middag för Emma, det var Elin, Leo, Linda, Elin, Ronja, jag och Emma. Vi lagade tacogratäng som blev asagod!! Och till efterrätt blev det marängswiss (eller hur det stavas) som också var sjukt gott!

Vid klockan nio skulle Elin hem till bäcke och Linda och Ronja skulle också hem.. Så Elin, jag, Emma och Leo drog ner till Elin och satt där och kikade på gamla youtubeklipp. Sen gick vi hem till josefin där också Victoria och Hanna var och dom hade gjort en jättefin och jättegod tårta till Emma (bild kommer)!! Sen tog jag och Emma nattbussen hem.

En väldigt trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!