Twilight!

En rolig sak som jag märkte igår är att alla i detta hus läser någon av de fyra  twilight böckerna. Det ser så roligt ut när alla tre sitter ute på baksidan och alla läser en av böckerna. Det är vi som är  twilight familjen!

Mamma läser ettan:

Tony läser tvåan:

Och jag läser den otroligt spännade fyran:

Ni som har läst fyran vet ju hur otroligt spännade den är, det är helt sjukt! Jag hade ingen aning om att det skulle hända som det gör i boken, det är ju helt otroligt. Men nu ska jag inte avslöja mer, jag säger bara: LÄS DEN!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!