Syster, trött

Idag har jag vilat lite mer än jag gjort alla andra dagar, jag kännde att jag behövde det. Nu är Linnéa här också, sjukt roligt att få träffa henne.

Imorgon ska jag och brudarna i Insane (våran discogrupp) köpa mat äta den och bara mysa och ha det roligt, det ska bli sjukt mysigt att få vara med tjejerna. Sen på lördag så ska jag vara utomhus hela dagen och sen också dansa utomhus på kvällen, det känns inte så jätte roligt, men man får klä på sig ordentligt. Nu är jag så trött så jag knappt vet jag vet skriver, nu blir det paradise hotel och sen SOVA!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!