Sova

Det skönaste som finns måste ju vara när man vaknar på morgonen och känner sig jätte pigg, jag hade en sån morgon idag eftersom jag gick och la mig klockan halv 9 igår kväll. skööööööönt!

Imorse när jag vaknade fick jag en chock, hah jag satte mig upp och kollade mig i spegeln och märkte att jag inte hade drömt att jag färgade håret brunt. Det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid det här bruna håret. Nu ska jag sminka mig och sen ska jag iväg till skolan och käka frukost. Idag ska vi dansa hela dagen på skolan dvs ca fem timmar sen efter skolan ska jag ha andreas kurser i fem timmar. Så idag blir det tio timmar dans, Sjukt roligt!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!