Skola

Imorgon är det alltså skola, dock börjar vi inte förän kl 13:00 så Jag, Emma och Josefin ska gå en sväng på stan innan och kolla om väskan finns i verkligheten, haha. Det känns sjukt roligt att träffa alla tjejer i klassen igen och om ett tag börjar alla våra danstimmar med Kersti, jag längtar exta mycket till dom hårda balett passen. Sen börjar ju också dansen på Dawes snart också, där jag kommer att tillbringa hela kvällarna nästan. Jag känner på mig att det här kommer att bli en bra termin!


Gammal bild ifrån Vårshowen 08.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!