Skola

Nu sitter jag på skolan och har nyss käkat lunch, det var köttfärsgratäng sjukt gott. Nu på morgonen har vi dansat, först så visade vi alla tvåor vad dom ska göra när dom dansar med oss. Sen visade vi upp våra danser för ettan, vi har så sjukt coola danser det kommer blir roligt på lördag när vi ska visa upp. Hoppas bara att det blir bra väder på lördag.

Nu ska jag snart köpa mat tills ikväll sen är det engelska, jag har så sjukt ont i huvet så vi får se hur detta går. Ikväll blir det först tävlingsträning och sen två timmar dans nere på dawes, jag är redan helt slut i kroppen ifrån igår så det här ska blir roligt att se hur mycket jag orkar ikväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!