Skola

Nu sitter jag här på skolan och väntar på att matten ska börja.

På förmiddagen hade vi först handledning sen fick vi sätta oss med folk ifrån alla inriktningar och disskutera hur vi vill att det ska vara på stenbrottet (en show som kommer framöver.) Det var ju.... kul. Sen hade vi dans och eftersom jag fortfarande hostar så jag typ inte kan andas så var jag inte med. Efter dansen så ringde jag till Hälsocentralen och dom sa att det bara lät som om jag hade ett vanligt förkyldningsvirus. Hon sa: Du kan nog hosta i några veckor till! Jaha, men gud vad roligt!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!