Sjukt rolig dag

Idag har jag flängt omkring inne på Multi Challenge och haft mycket roligt. Först åkte vi go kart vilket jag var sjukt dålig på, är inte riktigt lika säker på att det kommer bli lätt att köra bil nu. Jag krockade typ tre gånger. Jag vart också påkörd helt plötsligt så jag vart as rädd. Men alla fick ju sig ett gott skratt. Sen fick vi runt på Boda Borg och körde banorna, det var också roligt. Det roligaste är ju att komma på hur man fuskar. Sen körde vi ett spel på laserhallen, där jag ägde ut alla. Sen åkte vi iväg och käkade, sjukt rolig dag med massor av sköna brudar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!