Sjuk sjukare sjukast!

Jag vet att det kanske börja bli lite tjatigt att jag hela tiden klagar på hur sjuk jag är och sånt. Men nu har jag fått bihåleinflamation igen. Och jag börjar verkligen bli less på det här, så jag ringde till hälsocentralen igen och tillslut fick jag en tid, tjejen jag pratade med var en ängel hon gav mig massa tips och så gav hon mig en tid love her!!

Idag efter lunchen på skolan så drog jag hem för att jag har så sjukt ont i bihålorna, så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. Fick ju i alla fall en tid imorgon kl 11 och jag hoppas huvet är bättre imorgon så jag kanske kan dra iväg på skolan och dansen efteråt och i alla fall kolla på.  Aja, nog med klagande nu jag ska vara glad att jag fortfarande kan andas!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!