Segare dag

Idag på skolan har vi ju som dagt börjat med schemat, och idag hade vi historia a, kultur och ide historia a och matte b. Men det ända vi gjorde var typ att snacka. Förutom på historia lektionerna så gjorde vi en liten övning, men annars pratade dom vad kursen skulle handla om och sen fick man skriva ner sina försväntningar på krusen. Jag sitter inte direkt hemma och tänker "undra vad vi ska göra på historian, jag tror nog att vi ska göra det här." Så för mig blir det lite svårt att svara på dessa frågor eftersom jag oftast bara tar allt som det kommer. Imorgon har vi först dans på morgonen som ska bli sjukt roligt, sen efter lunch så har vi matte b igen vilket blir lite segare men jag klarar allt! =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!