Segare dag

Imorse klev jag upp en kvart tidigare för att jag och Emma skulle ta en tidigare buss, en kvart gör faktist mycket. Så jag var skit trött när första lektionen började, igentligen skulle vi ha dans men istället fick vi kolla på Avatar. Jag tycker att Avatar är en helt okej film, men jag och Emma såg den nästan nyss hemma hos mig. När man nyss har sett den så blir den ganska dryg, så jag höll på att somna hela tiden. Sen nu ska vi ha engelska b i tre timmar, jag känner att jag inte kommer vara så pigg ikväll när jag ska dansa i minst tre timmar till. Men dansen gör mig så glad så det spelar typ ingen roll hur trött jag är, jag får sno med mig lite frukt ifrån skolan och käka den mellan kurserna så blir jag pigg haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!