Så länge vi båda andas

God morgon!
Jag vaknade för typ två timmar sen och har legat och läst tills nu, boken är så sjukt bra måste bara säga det igen.

Igår när jag var på stan så hittade jag en parfym som luktar sjukt gott, det är NYC av Sara Jessica Parker.
flaskan ser ut så här:


Flaskan är också skitsnygg vilket jag tycker är viktigt när man väljer parfym, den luktar nästan godare när flaskan är snygg. Plus att jag älskar ju Sara Jessica Parker så det här är den bästa parfymen just nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!