Min dagliga dos

Nu när jag är nära och bli sjuk/är sjuk så är mamma väldigt noga med vitaminer och allt som kan göra mig frisk. Så nu tar jag två shottar Mivi Total, en Actimel, tre Zyx och massa annat som stoppas i min mun dagligen. Det är tur att jag har en sån duktig mamma så jag blir frisk nån gång.

Imorgon är det tävlingsträning i street och disco, jag ska nog dit och kolla på. Känner att jag vill bli frisk tills mina åtta timmar dans på tisdag, så då sitter jag på träningen imorgon. Nu ska jag ta mig min sista Zyx för dagen och lägga mig och läsa, har läst mer än halva Harry Potter nu, skit spännade!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!