Mat <3

Idag efter träningen var det planerat att vi skulle käka på Arctura men där var det fullbokat så det vart kinamat istället, jag klagade inte på det i alla fall. Det var jätte gott och jag har fortfarande en gigantisk mage som inte kommer försvinna i första taget. Efter vi käkat så körde jag bil!!!!! Det gick faktist rikigt bra för en första gång, jag körde först lite på en parkering sen korsade en väg och sånt, sen körde jag i två rondeller och parkerade vid kanten av en väg sjukt roligt.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!