Lugn dag

Idag har jag inte gjort så mycket alls vilket är jätte skönt dagen efter en lyckad fest. Jag och Emma drog oss ut till lövsta och kollade när min kompis Michel spelade fotboll. Efter första halvlek blev båda sjukt hungriga och trötta så mamma och Tony kom och hämtade oss. Vi skjutsade hem Emma och åkte och köpte Thai take away, sjukt gott! Förutom att dom hade lagt i en chili eller nått i min mat som jag trodde var en paprika men nejnej.

Nu ska Emma komma hit och vi ska mysa och kika på Eclipse, blir nog så att hon sover över också.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!