Ingen dans!

Jag skippar dansen ikväll bestämde mig för att stanna hemma och vila eftersom doktorn sa åt mig att göra det och eftersom det är tävling i helgen så måste jag vila tills den.

Jag och jonna må ju vara det sjukaste paret i historian, jag har haft det här viruset i en månad och jonna har sträckt sig på 700 ställen varit sjuk och nu fått en inflamation i hälen så hon inte får gå. Men vi kör på ändå vila kan man göra nån annan gång! ;)

Nu ska jag väl försöka göra klart min diktanalys sen ska jag packa tills vi åker imorgon, natttåget till stockholm nu kör vi tjejer! <3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!