Hej

Haha, ja.... Det vart ju inte så mycket mer inlägg den här veckan heller, men jag lovar att jag ska skärpa mig. Nu känner jag mig bara friskare för varje dag även fast jag har fått lite små ont i halsen så tror jag ändå att det går åt rätt håll. Igår var jag med på en danslektion och idag tror jag att jag ska vara med på alla fyra, om jag orkar.

Veckorna har börjat gått så himla fort nu, imorgon är det fredag och det känns som om jag kom hem ifrån pappa igår helt sjukt. Men det är ju bra att det går fort för då är det snart sommar och då ska vi åka till Ayia Napa!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vad fin blogg! Vilken färg på chanel-väskan tycker du är finast? Tyck till på mitt senaste inlägg. Trevlig Helg :)

2010-10-29 @ 11:10:36
URL: http://lindadajaku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!