Godnatt

Nu ska jag lägga mig i min säng försöka läsa lite av engelska boken och sen ska jag bara sova!

Jag känner mig så sjukt sressad redan över allt som kommer hända i höst, det kommer bara hända en massa roliga saker men det kommer vara så sjukt mycket. Jag satt och kollade igenom min kalender igår och jag har inte en ledig helg förän jul.. Min kropp reagerar så sjukt mycket när jag känner mig stressad så jag kan inte koncetrea mig, jag blir lättare sjuk och är sjuk en längre tid, får ful hy och mår bara allmänt dåligt. Så nu ska jag börja ta vara på dom tiderna jag är "ledig" och verkligen slappna av och njuta av livet haha, sova mycket ska jag också. Bra plan!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!