Godmorgon

Igår somnade vi inte förän halv fyra på natten och imorse vaknade halv nio sköööööön.....t. Nu har vi nyss käkat pannkakor med grädde och chokladsås. Jag älskar Insanekvällarna det var en rolig kväll med massor av skratt och massor med svull. Fått en flaska i huvet!! hahahaha, sjukt rolig kväll..

Nu ska jag snart hem till mig och packa klart sen ska ja iväg till skolan och bli sminkad. Klockan två åker vi iväg till Stenbrottet och fryser ihjäl, vi får sitta i bussen hela dagen eller nått. Nu måste jag peppa lite så jag kan hålla mig vaken tills ikväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!