.

I fredags frågade jag min handledare om det var möjligt för mig att läsa spanska och tekenspråk i tvåan, och hon svarade att man inte fick det om man var ren estetare. Detta tyckte jag var lite konstigt så jag tog saken i egna händer istället, hah. Först gick jag och snackade med spanska läraren och han gick med på att ta in mig i kursen på en gång. Sen gick jag och snackade med tekenspråksläraren och det gick nästan lika lätt där också, vi var bara tvungen att hitta en passade tid.

 Jag förstår inte det här, är inte handledarna där för att hjälpa mig? Så står dom och säger att jag inte får läsa språk i tvåan, när det tydligen gick hur bra som helst. Aja, det är väl tur att jag frågade själv så jag inte bara gillade läget och inte fick gå kurserna. Så nu ska jag i alla fall läsa båda språken och det ska bli sjukt roligt, speciellt med teckenspråket!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!