.

Skola idag... Det var helt okej, den ända vi gjorde var att lyssna på lärarna, fick nya handledningsgrupper och snacka typ. Fika gjorde vi också (viktigt). Imorgon börjar vi kl 10:00 och det känns tungt, då måste man upp tidigt och hålla på. Men glad är jag ändå!!

Ikväll har Emma varit här och kollat på film, vi kollade på Remeber Me och Jalla Jalla. Rememer Me var sjukt bra och Robert Pattingson är ju så himla snygg som vanligt.
Nu ska jag lägga mig i sängen och snacka med min käre syster.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!