.

Nu har jag precis kommit hem ifrån Elin. Vi kollade på tredje Harry Potter, käkade popcorn och bara mös. Imorgon ska jag och Emma först på stan och köpa en stjorta åt Elin, som jobbar så hon hinner inte köpa den. Sen ska vi hem till mig och försöka hinna med fjärde och femte Harry Potter sen kanske också sjätte. Jag måste nog läsa boken, jag orkar inte veta och se vad som kommer att hända. Det är så jobbigt att det ska ta så lång tid att göra alla filmer, fast när dom väl kommer så är det ju värt längtan. =)
Här får ni en bild på Elin och Emma! 


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!