Drygare dag

Idag har vi inte gjort något vettigt på hela dagen. På morgonen gick vi till bion och kikade på Vägen till lycka, bra film! Efter lunchen gick vi runt i olika gruppen och höll på med en massa skit, det bästa var när jag var duktig för att jag somnade (fick en applåd!) Känns nästan skönt att vi ska börja med schemat på måndag, det är så segt när man känner att man inte får ut någonting av att vara på skolan. Imorgon på skolan ska vi äntligen få våra scheman, det ska bli rolig att se. Jag hoppas få hyffade tider, men det kan jag nog glömma hah!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!