Diggiloo!

Idag ska jag, mamma, Tony och mormor iväg på Diggiloo, om ni vill veta vad det är så kan ni klicka på länken. Det är typ en stor konsert med massa olika artister. Idag känner jag mig mycket bättre i huvudet det gör nästan inge ont alls, vilket är tur nu när vi ska iväg idag. Dock har jag mycket mer hosta idag och ont i halsen, vi får svänga förbi någon affär senare och köpa halstabletter.

Är det bara jag som längtar till skolan eller? Jag längtar mest till alla mina kompisar i min underbara klass, jag längtar till och med till alla lektioner bara sitta där och lära sig massa saker, göra massa uppgifter och ha någonting att göra hela dagarna. Jag tror nog att jag längtar efter allt det där mest för att jag är så rastlös, det blir nog att det blir bättre när dansen börjar. Sommarlov är så tråkigt, jag vet att jag borde ta vara på sommarlovet så länge jag har sommarlov, men det är för många veckor man är ledig. Kan dom inte sprida ut sommar lovet runt i terminerna när man är skolless. För nu är man ju ledig så länge att man till och med längtar efter att komma tillbaka till skolan. Det skulle vara mycket bättre om dom kanske lägger till en vecka på jullovet, på sportlovet, påsklovet och alla andra lov. Jag tror att det skulle gå bättre då och att man inte skulle bli lika skolless.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför kvällen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!