Dans!

Idag så har vi koreograferat danser till stenbrottet, min grupp ska göra en streetdans och det kommer bli så sjukt cool. Vi började idag och det var skit snyggt och vi kom på många nya steg. Nu har vi nyss haft engelska och jag ska snart in på spanskan.

Jag hade tekenspråk igår för första gången, det var så sjukt roligt!! Jag älskar verkligen teckenspråk det är så himla coolt.
På fredag ska jag och dansbrudarna iväg till Väserås och tävla, ska bli så roligt med första tävlingen för iår.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!