Dålig morgon

Nu sitter jag på skolan och har nyss haft spanska, det är sjukt hur mycket jag fortfarande kommer ihåg.

Imorse hade jag en sån där morgon när man bara vill ligga kvar under täcket och lipa hela dan. (jag får sånna dagar ibland av olika skäl.) För det första så var jag skit trött när jag skulle upp så jag hade snozat så mycket att jag var tvungen att skynda mig när jag skulle fixa mig, vilket är extra jobbigt. Sen när jag väl kom upp ur sängen så är det så himla stökigt på mitt rum så man kan knappt gå på golvet och jag hatar när det är stökigt!! Sen så skulle jag välja kläder och då fanns det verligen ingenting att ha på sig så då fick jag springa runt och leta efter kläder jag kunde ha på mig. Sen får jag världens hostattack så jag måste sätta mig ner lite och hosta i typ tio minuter vilket jag verkligen inte hade tid med.

så jag har inte haft en sån bra morgon, men det börjar redan vända. Det är tur att jag har så bra kompisar som mutrar upp mig av att bara finnas! <3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!