Blogg?

Jag har nu blivit tvingad av min kära syster linneaschoice att skaffa en blogg.  Jag vet inte riktigt hur det här kommer att bli, men det blir säkert något bra!

Idag har jag suttit vid konsum på frösön och hjälp min kompis Elin att sälja jordgubbar. Jag tycker så synd om henne när hon sitter där själv så jag måste hålla henne sällskap. Sen efter det gick jag hem till Jimpen och kikade på en film, jag och Jim är så sjuka i huvet när det gäller popcorn. Nästan alltid när jag är där så poppar vi 3 påsar och dessa äter vi upp på ca en timma! När jag är hemma själv kan jag inte äns äta en, det måste vara Jim som äter upp alla!
Imorgon ska jag nog se till att städa lite på mitt rum, kanske dra iväg på stan en sväg också och köpa lite saker till skolan, vi tvåor på vittra börjar ju en vecka innan alla andra tvåor i östersund... Men men, då har vi godast mat också!!

Aja, Linnea här har du ditt första inlägg! kanske ska fixa en dagensoutfitt om du vill ha en, hahah!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!