Back to school

Det känns mycket skönare att gå till skolan när man vet att i alla fall alla ettor i östersund börjar idag, kommer kännast bäst när alla tvåor och treor börjar också. Dock börjar våra treor idag, så det känns bra! Idag ska vi väl inte göra så mycket på skolan, vi ska planera vad vi ska göra med ettorna nån dag, och i eftermiddag skulle det vara "fest" i badhusparken. Det blir nog en ganska skön dag idag. Efter skolan ska jag tillbaka till H&M och kolla efter väskan, haha jag ger inte upp! Sen får jag se vad jag ska hitta på, det blir säkert något roligt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!