Ont på tungan

Hej hej, nu sitter jag här med tungan utsräckt eller vad man ska säga.. Den där ananasen jag åt ti typ tisdags eller vad det var har nu gett mig sju underbara blåsor på min tunga, det är inte så skönt ska jag säga er. Så idag gick mamma på apoteket och köpte en salva som man ska he på blåsorna så det ska läka fortare. När man har lagt på salvan måste man sitta med tungan utanför munnen så att det torkar och blir till en hinna. Så därför sitter jag och räcker ut tungan till datorn haha.


Jag hoppas att det blir bättre snart för det är så sjukt jobbigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!