Hola, me llamo Lovisa

Hej, nu ska jag snart ha spanska, det ska bli roligt. Jag tycker faktist om spanska lektionerna för det är så roligt att lära sig det språket. Efter spanska så har jag eget arbete så då ska jag försöka göra klart historian och kanske börja på idrotten och svenskan också, men vi får se hur det går... Efter lunch blir det idrott och sen efter skolan är det en timma fys och tre timmar dans. Det ska blir sjukt roligt att gå på hip hop raw ikväll, eftersom jag inte var där förra veckan och inte veckan innan det heller..


Ha en bra dag, för det ska jag ha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!