Hej hej hej!

Nu sitter jag här på skolan och har haft historia och lunch. Nu ska vi snart ha matte och sen ska jag nog hem och laga mat eller nått. Mamma och Tony har tagit beslutet om att jag ska laga maten idag och det gör mig så lycklig, neråå men jag ska bara stoppa in en sak i ugnen så det kommer väl gå bra. :P   

Igår var det dans och sen var det möte om när vi ska ha ett bord på julskyltningen det var roligt.
Jag längtar så sjukt mycket tills på onsdag då vi ska iväg och kolla på Harry Potter, det ska bli så sjukt roligt!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!