God morgon!

Jag har nästan precis vaknat och nu ska jag fixa mig lite tills jag ska in till stan och busa lite. Sen ska Emma följa mig tillbaka hit och baka pepparkakor, fast det vet hon inte själv. Mamma köpte pepparkaksdeg igår, jag och Emma har varit skjuk sugna på att baka pepparkakor jättelänge så nu ska vi äntligen få baka!!

Jag hade ingen bar dröm inatt.. Pepparkaksdegen ska tas ut i från kylskåpet 5 timmar inanna man bakar, så för det första hade jag glömt det och för det andra så hade jag missa min tid som jag har idag. Inte rolig dröm..



Vi hörs senare idag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!