Ontontont.

Nu är det så att jag sträckte mig igår på träningen, och nu kan jag knappt röra mitt ben. Jag tror inte att det är lika farligt som de förra benet, eftersom det inte känns som att sträckningen sitter i muskelfästet så då läker det fortare. Det är ju tur att jag ska på massage idag hos en sportmassör då han kan kika lite på mitt ben och kanske köra med laser så det läker fortfare. Jag blir ju lite orolig då det är Dawes julshow i helgen och sen är det massor med träning i veckan med Revyn också. Aja, the show must go on....


Kommer jag någonsin kunna dansa fullt ut igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!