Julklappar.

Idag sprang jag på stan och så hittade jag en julklapp som jag har tänkt att köpa, så de första julklapparna är nu införskaffade. Jag tycker bara att det blir roligare och roligare att köpa juklappar, förut tyckte jag mer om att få. Det tycker jag visseligen nu också men det är också roligt att se när folk blir glada när som öppnar sina julklappar.

Det är helt jsjukt hur fort den här terminen har gått, snart är det jullov, jul, nyår och sen är det premiär på Revyn. Snart är det 2011 och snart är det sommar, gud vad jag längtar till sommarem 11 då jag ska på P&L och åka med mina bästa tjejer till Ayia Napa. Det kommer nog att blir bland dom bästa sommrarna i mitt liv.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Avatar, jag har nyss börjat att kolla på sista säsongen det är så himla spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!